Sena frågor från Lördag (?) och Söndag (?)

Blev ingen Fråga i tid eftersom Jag har haft fullt upp Med jobb senaste tiden och inte haft tid att skriva en Fråga.

jag såg en dokumentär i Planet Earth-Serien, där det var några Grottforskare som var nere i en grotta i nästan två Veckor.

hurlänge tror du att Du skulle klara av att vara nere i en Grotta?



jag skulle nog inte klara mer än en dag. om jag inte fick ha med mig Bäbisen.

Kram
//
Fröken Lördag (?)


---------------------------------------

Så hade ännu en sjudagarsperiod förflutit och tiden för mitt frågeställande hade infunnit sig. Med alla mina nyförvärvade arbetstillfällen i åtanke i kombination med ett antal gäster hemma i hushållet gick frågeställandet mig helt förbi. En något sen fråga blir det ju givetvis, men förboppningsvis har ni överserende med detta beteende.

Veckas, för min del, fråga blir således: Vilken är din grövsta, till tid sett, försening?

Mitt svar kommer senare i kommentarform.



Ha det bra.

// Herr Söndag (?)

Kommentarer
Postat av: Kavaljer Tisdag

Lördag: Eh ja det beror på vad man har med sig. Jag skulle nog klara tills jag dog om det fanns livsnödvändigheter.



Söndag: Tjea frågan för mig är nog var gränsen mellan sen och att ha missat mötet/händelsen går. Ett dygn har jag varit sen en gång om man talar om länge utan att missa allt.

2009-08-17 @ 17:48:26
Postat av: Magister Fredag

HAHAHAHAHAAH. Kettil - du är ett geni.



Lördag: Jag skulle dö



Söndag: 4,5 h tror jag. Nationella provet i Engelska

2009-08-17 @ 18:42:00
Postat av: Lekkit

Lördag: Svårt att säga, men jag skulle tippa på någon dag utan sällskap. Med sällskap, kanske två veckor.



Söndag: Kan inte komma på någon gång jag varit riktigt sen. Däremot kommer jag ihåg när jag var en hel dag för tidig när jag skulle spela rollspel.

2009-08-18 @ 01:16:41
URL: http://lekkit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0