Snart åker jag till London!

Hej allihopa,

På torsdag sticker jag till London för att bo där i ca 9 månader. Jag hade tänkt ha en fråga kretsande kring något i stil med att flytt osv. men det kändes som det var redan gjort (plus att jag inte kom på någon bra).
Så istället har vi

Hur skulle du skriva/beskriva hur du skrattar?



Jag skulle nog säga att jag skrattar lite hackat och börjat ofta med en slags ut andning.
Något i stil med "Hehsn [*fnys*] He ha ha heeh haaa[*Inandning*] hehhe"



// Kavaljer Tisdag



btw - så just ett jätte gulligt bögpar utanför mitt fönster.

Kommentarer
Postat av: Magister Fredag

Jag har ju en massa olika skratt!

Jag har ju:

*Häxskrattet

*Fnittret

*Det hysteriska

*Det tysta

*kastar-huvudet-bakåt-och-skrattar-med-stora-vokaler

2009-09-01 @ 23:18:02
Postat av: Kapten Torsdag

Hö hö hö hö hö

2009-09-02 @ 16:50:08
URL: http://deathtrapen.blogg.se/
Postat av: Love Guy

I regel mycket hårda vokaler.

2009-09-02 @ 16:58:01
Postat av: Herr söndag

Varierar. antingen brölar jag ut det eller så skrockar jag lite för mig själv. I vilket fall så brukar det låta en hel del.



:.( Ha det så kul Tisdag. Glömde ta avsked ordentligt.

2009-09-05 @ 09:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0