JULEN ÄR HÄR!!!

Nu är julen kommen hit
till Tensta där snön nu ligger vit.
Skjutna granar kläs upp grannt
och epilepsi-slingans ljus lyser sant.
Rollspelen av Bioware spelas nästan alla
i både BG1, BG2 samt Dragon Age ni ser oss lalla.
Dödsfällan hänger lite muntrare än sig bör
med extra julpynt i den, mycket troligt att nån dör.
Imorgon vi hem till våra familjer gå
och J-skämten har väl knappast varit få.
Då kommer vi nog öppna klappar många
vissa av oss vill då många guldtior fånga.
Från oss alla här i vårt kollektiv
kommer vi snart bjuda på en förbättring till era liv.
En maratonfilm av sällan skådad like
en film för den fattige, såväl som den rike.
Här hos oss har jag och andra i ett långt år haft kul
men nu vill jag önska alla er läsare en riktigt god jul!



Vad är ditt absolut bästa presentminne från när du var 1-8 år?

För mig var det en kassaapparat jag fick när jag var tre år. Helt sjukt rolig var den. Den låg i det första paketet jag öppnade och sen struntade jag i alla andra.

/Tomte Onsdag

Kommentarer
Postat av: Kavaljer Tisdag

Måste varit en "Fluffy" hund som jag fick när jag var typ 7-8.

2009-12-23 @ 11:37:11
URL: http://Petope.blogsome.com
Postat av: Herr Söndag

Kommer i ärlighetes namn inte på nu. Det första jag tänkte på var Ocarina of Time, julen 98. Men då var jag nio, nästan tio.

2009-12-23 @ 15:39:37
Postat av: Wompa

Jag fick en nallebjörn julen då jag var två år. Jag minns det inte ens men han blev min bästa vän! Han sover fortfarande i samma säng som jag <3

2009-12-23 @ 17:11:07
Postat av: Lekkit

Tror att jag var åtta när jag fick ett plastigt tidtagarur som inte funkade. Vi gick till affären och klagade. Trevligt nog hade de inga likadana inne, så jag fick en sportigare modell som höll i flera år.

2009-12-23 @ 22:59:59
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Magister Fredag

gah, julklappar har aldrig varit min grej

2009-12-25 @ 02:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0