Håhå jaja

Här sitter man igen och ska blogga, helt utan någon som helst aning om vad man ska skriva för en fråga.
Ska jag fråga en "vad var det senaste du-fråga", en "vad är din favorit-fråga", en "om det här hände, hur skulle du reagera då-fråga", eller en "vad är nytt i ditt liv-fråga"? Helt omöjligt att välja.

Nu kom jag på en riktigt braaa fråga!

Vad är ditt första minne?

Mitt första minne är att jag ser på en fotbollsmatch med min kusin.

//Kapten Torsdag

Efter som att jag skriver från Tjaaaas dator (hoppas det är ok, Tjaaaa) så bifogar jag en av hans bilder. Tjaaaa har tre stycken mappar i Mina Bilder; Fire Emblem, Pokemans och Storlien. Gissa vilken mapp denna kommer ifrån:

Kommentarer
Postat av: Jedipojken

när jag krascha med en sån där blå ostadig trehjuling man hade på dagis, helvete vilken smäll det va

2009-02-19 @ 19:50:34
Postat av: Lekkit

När Fröken Onsdag brände sig på kaffe.



Jag gissar på Storlien. Annars är det nog Fire Emblem.

2009-02-19 @ 22:05:19
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Magisterfredag

JAg ville inte gå hem från dagis och hade dragkamp med min syster

2009-02-19 @ 22:30:13
Postat av: Herr Söndag

Min lillebror som rev mig på ryggen och bet mig utan att jag gjorde motstånd och mamma som berättade att jag faktiskt fick slå tillbaka.



Storlien, definitivt storlien.

2009-02-19 @ 23:21:03
Postat av: Kavaljer Tisdag

Jag tror att det när jag är på dagis och vi badar i en slags innomhus bassäng som mest bestod av typ blå plast som hölls uppe av någon liten stål rektangel. Jag vet att jag lekte med en vattenkanna och en sådan där tratt med ett vattenhjul under sig.

2009-02-20 @ 13:41:09
URL: http://petope.blogsome.com/
Postat av: Kavaljer Tisdag

Ps. det ÄR Storlien. Jag var där.

2009-02-20 @ 13:41:53
URL: http://petope.blogsome.com/
Postat av: Fröken Lördag

Att jag var och såg pjäsen "Delfinen" på pappas jobb. och att jag fick "flyga" med huvudrolls innehavaren... tufft värre

2009-02-20 @ 15:56:30
Postat av: Teh Axelius

Jag kommer in på dagis.



Dock så var det fullt av leksaker som vi inte hade senare, så jag vet inte om det är rätt.



Annars så att jag sprang genom korridoren på dagis mellan de två avdelningarna för att träffa Herr Söndag

2009-02-23 @ 10:17:05
URL: http://axelius.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0