IGEEEEEEN!

Jag hade tänkt skriva en frustrationsfråga angående datorer som moderna studiehjälpmedel men, eftersom det är både poänglöst, fånigt och tämligen barnsligt, struntar jag i det. Just nu. Istället är det topiken kärlek som gäller idag. Det känns som en väldigt bra fråga så det är ett under om ingen ännu ställt den. Om det är så att någon nu har ställt frågan förut är det bara att säga till och eventuellt idiotförklara mig efter vanlig procedur.
   Frågan lyder: Vem var din första kärlek? (eventuella oidipuskomplex räknas inte om de inte är efter, låt säga, 7 års ålder)

http://www.youtube.com/watch?v=GQFqrOEu3Rc

För säkerhets skull tar vi en alternativ fråga också. Se på länken ovan (har man sett den förr kan man ju altid se den igen).
   Den alternativa frågan lyder: (Du har köpt ett kilo mjöl.) VAD FÅÅÅÅR DUUUUU?

Sämst, man ser visst inte texten.

YEAH! // Herr Söndag

Kommentarer
Postat av: Kapten Torsdag

Det var Cissi i min klass på lågstadiet. Jag hade iof en flickvän på dagis, men jag vet inte riktigt om det räknas. Kommer inte ihåg nånting därifrån.





JAAAAG FÅÅÅÅR VOOOREEEMAAAA!

2009-02-01 @ 22:01:15
URL: http://todaysquestion.blogg.se/
Postat av: Kavaljer Tisdag

Ella Lovén skulle jag tro. Gick på dagis med henne och sen också större delen av lågstadiet.



Jag får ingeting.... det var väll en kul plist twot, eller?

2009-02-01 @ 22:51:00
URL: http://petope.blogsome.com/
Postat av: Herr Söndag

Glömde svara på min egen fråga, så illa. Min första Kärlek hette Moa och hade finskt påbrå (och efternamn). Vi var ihop (typ en hel vecka eller något liknande) när vi gick i andra klass.

Har för mig att vi "skulle" vara med i småstjärnorna med Aquas vackra barbie-låt. Axelius skulle också vara med på scenen om jag inte minns fel. Kommer han ihåg?



DÅÅÅÅ FÅÅÅÅÅR JAAAAAAAAAAAAG! FOTBOLL! flyger iväg

2009-02-02 @ 00:11:49
Postat av: Lekkit

Var en tjej på mitt första lekis som jag allvarligt talat inte kommer ihåg namnet på. Vi säger att det klassas som kärlek, även om jag nog egentligen inte skulle göra det (vi var nog mer kompisar som blev ihop som alla de tuffa grabbarna och tjejerna). Men på det viset lyckas jag hålla mitt kärleksliv hemligt. ;3



DÅÅÅÅ FÅÅÅÅÅÅR JAAAAAAAAAAAAAAAAAAG... ETT KILO MJÖL!!!

2009-02-02 @ 04:01:08
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Fröken Lördag

Kommer inte ihåg vem, men vet att det var någon kille i klassen på lågstadiet... frågan är dock, som alltid, räknas det som kärlek?



2009-02-02 @ 10:01:27
Postat av: Jedipojken

Har inte en aning men nån i lågstadiet. men precis som fröken lördag så ställer jag frågan: räknas det som kärlek?

2009-02-02 @ 12:56:14
Postat av: Magisterfredag

Emma i lågstadiet, obesvarad. Och tur var nog det, med tanke på hur hon var under högstadiet.



DÅÅÅÅÅ FÅÅÅÅÅÅR JAAAAAAAAAAAG:



En SKITSTOR räddisa!

2009-02-02 @ 19:34:04
Postat av: Tjaaaa

Min första kärlek var en tjej vid namn Ina som jag blev kär i när jag gick i 2:an.



DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR JAAAAAAAAAAG... FEM KILO MJÖL!!!

2009-02-02 @ 21:40:13
Postat av: Teh Axelius

Vet inte, skulle gissa på Linnea i trean...



DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR JAAAAAAAAAAG... EN GAFFELTRUCK!

2009-02-03 @ 23:15:11
URL: http://axelius.webblogg.se/
Postat av: Fröken Lördag

DÅ FÅR JAG... EN HERRANS MASSA TE eller EN BÄBIS!!!!



Såklart.

2009-02-05 @ 19:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0