PALKIA!

Plan A, att åka till "Arkaisk" och spela ett FULL METAL FANTASY(!)-figurspel, kom bort sig en aning när Mamma kom med min födelsedagspresent. Har inte gått ut i snöfallet på hela dagen. Inte helt ovanligt för mig, i och försig. Vad det är får du som ovetande läsare se om du kommer hem till mig och ser mitt rum. Det är skitsnyggt. Imorgon börjar jag jobba på ett lager. På klockavdelningen. Så kan det gå.

I brist på en översättning som låter lika bra, ställer jag dagens fråga på engelska.

What is your weapon of choice?


Här är mitt val. Den där som ska vara mäktigare än svärdet, du vet.

Annars är det väl ett eneggat svärd som jagför mig bäst med, och även det var ett bra tag sedan.

På onsdag är jag tjugo och Metamorphosis, till butikerna släppt. Bra dag.

På återseende. // Herr Söndag.

Kommentarer
Postat av: Lekkit

Höftben.

2009-02-22 @ 22:36:17
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Jedipojken

Skarprättarkarbin med ammo, men om inte ammo räknas med så en lightsaber

2009-02-22 @ 23:45:54
Postat av: Teh Axelius

Ett gevär med .306 Winchester kaliber och kikarsikte, typ en Psg 90 (L96A1 Artic Warfare).



Vad glor ni på? Move on...

2009-02-23 @ 10:28:47
URL: http://axelius.webblogg.se/
Postat av: Tjaaaa

TvåhandsvibromonofilamentstridssågslaserhagelpansarskottsgranatsyragifteldSWERD.



Skulle antagligen inte kunna lyfta den, men det vore en cool grej att ha på väggen.

2009-02-23 @ 17:57:28
Postat av: Fröken Lördag

BUBBELPLAST!!!!!

2009-02-23 @ 18:19:08
Postat av: Kavaljer Tisdag

Om jag får göra en kombo så blir det Estrid + Ostbågar.

Annars så blir det "SCEENEN!"

2009-03-01 @ 11:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0