Lördag going on Onsdag

Jag är ack så saltsugen just nu.
Knaprar saltajordnötter som de vore te (underskattad kombo btw).
Men det nöjer jag mig tydligen inte med, vill ha mer!!!
Skulle (nästan) kunna göra vad som helst för extra saltade pommes frites från valfri snabbmatshamburgeresturang.
Vilket leder in mig på dagens fråga.

Vilken är din favorit snabbmatskedja/resturang/ställe? OCh varför.






(Förlåt Kapten Torsdag. Se det som en hämnd för den ickeexisterande torsdagsfrågan).


Kramkram
//Fröken Lördag

Kommentarer
Postat av: Kavaljer Tisdag

Snabbmat med Hamburgare så är det helt klart "MAX".



Annars är Folketskebab en rätt bra kedja.

2009-01-10 @ 20:02:45
URL: http://petope.blogsome.com/
Postat av: Herr Söndag

Favoritrestaurang måste vara Hermans borta vid Slussen. Underbar Vegetarisk mat med mycket sås. Det blir inte bättre än så. Synd att jag bara varit där en gång...

2009-01-10 @ 20:11:03
Postat av: Lekkit

Jag är faktiskt väldigt förtjust i Axels i Hagsätra.

2009-01-10 @ 23:58:42
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Magisterfredag

Chutney!

2009-01-11 @ 12:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0