MOOOOORAAAAL!!!

En slumpmässig miljardär kommer fram till dig och ger dig ett erbjudande som kan göra dig till miljonär. Hon ger dig en miljon om du trycker på en knapp(av den typen som är tryckbar, likt dom i hissar). Effekten av att trycka på knappen är att någon person(slumpmässigt utvald MÄNNISKA, d.v.s. inte djur(och ja, jag är medveten om att vi är djur. Syftar på alla andra djur)) i världen dör. Det kan med andra ord bli exakt vem som helst.

Skulle du tacka ja till erbjudandet?




//Mr. Momikoke

Kommentarer
Postat av: Kavaljer Tisdag

Det beror helt på situationen. Skulle jag vara mega fattig och kasnke hemlös så skulle jag kanske ta pengarna. Men annars tror jag att jag skulle ha lite för svårt för det. Vet dock inte hur jag skulle reagera.



gillade miljadären var en kvinna. Sen en liten fråga bara. Skulle knappen möjligtvis också kunna döda en själv? Eller till och med henne som tänkte ge en pengarna?? Det finns därmed en risk att man inte ens får pengarna.

2009-01-26 @ 16:13:04
URL: http://petope.blogsome.com/
Postat av: Teh Axelius

Chansen att jag dör ca: 1/6,000,000,000

Chansen att någon jag känner nära dör ca: 150/6,000,000,000



Folk som dör per sekund i världen ca: 2



Meh, why not? Skulle inte göra om det dock, men risken att jag dör är mindre än att jag vinner de flesta lotterier...

2009-01-26 @ 16:28:39
URL: http://axelius.webblogg.se/
Postat av: Tjaaaa

@Tisdagfailet: Ja, alla kan dö. Varför är du sjukt vidrig och lägger upp en fråga nu? Alla kommer ju missa min fråga nu.

2009-01-26 @ 19:59:56
Postat av: Magisterfredag

Det beror på hur trött jag skulle vara på mina föräldrar vid det tillfället (dvs, hur gärna jag skulle vilja flytta hemifrån)

2009-01-26 @ 22:03:04
Postat av: Magisterfredag

Det beror på hur trött jag skulle vara på mina föräldrar vid det tillfället (dvs, hur gärna jag skulle vilja flytta hemifrån)

2009-01-26 @ 22:04:01
Postat av: Lekkit

Ja.

2009-01-26 @ 22:25:59
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Herr Söndag

Förmodligen ja, men jag föredrar egentligen att tjäna mina egna pengar, förutsatt att man har jobb så att det går. deppresivt mummel

2009-01-28 @ 23:00:39
Postat av: Fröken Lördag

Aldrig

2009-01-31 @ 11:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0