It's Saturday. I Promise.

(Ignorera bristen pa prickar)
Blunda.
Ta tva djupa andetag.
Fokusera pa absolut ingenting.
Oppna ogonen.
Nu ar det Lordag. Dubbel Lordag.

___________

Forlat sa mycket for  lordagsfargorna som har odykt upp de senaste veckorna. Har vart lite borta fran internet och haft lite for mycket jobb och andra saker och ting som snurrat i min hjarna.

Nu befinner sig Jag och Herr Sondag pa den fina, men vid det har laget ganska uttjatade grekiska on Milos. Varmt ar det. Och varan farja till, en annan grekisk o, gar inte forns om typ 3 timmar. Yay.


Jag har "fatt" en lagenhet. Tillslut. Antligen. En stor tvaa i Arsta, inflyttning forsta September. Sa min forsta fraga blir helt enkelt:
Vill du komma pa inflyttningsfest hos mig nagon gang i mitten av september?

Mitt svar pa den fragan blir val ganska sjalvklar

Fraga nummer tva blir:
Vilken pryl far jag absolut inte missa att inforskaffa till mitt nya bo?




kramkram
//
Froken Lordag


Kommentarer
Postat av: Magister Fredag

1: Någon som sa fekke? Så länge det inte är den nionde september.



2: ett friskis och svettis-kort

2009-07-03 @ 11:57:40
Postat av: Lekkit

Om jag får en inbjudan skriven på någorlunda korrekt svenska.



Vattenkokare.

2009-07-03 @ 14:34:52
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Tjaaaa

1. Jodå



2. En Mike/Lekkit av valfritt slag(Söndag borde kunna översätta)

2009-07-03 @ 15:10:33
Postat av: Kavaljer Tisdag

1. Kanske beror på när jag börjar i London.



2. Bra konst på väggarna.

2009-07-03 @ 19:30:52
Postat av: Kapten Blåsjø

1. Så længe det inte krockar med nåt.



2. En dødsfælla kanske?

2009-07-03 @ 22:41:41
URL: http://deathtrapen.blogg.se/
Postat av: Love Guy

1. Jag är inte som dom andra. Jag vill, och jag kommer vilja även om jag inte kan.



2. En hylla för hela TV-spelssamlingen.

2009-07-07 @ 02:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0