FAIL...

Sen. På grund av att jag, gång på gång, sköt upp detta och slutligen glömde bort det kommer Söndagsfrågan på en måndag. Inte helt ovanligt. Det är lite värre att (går)dagens fråga inkluderar den försvunna lördagsfrågan, som på grund av mitt sug att spela Final Fantasy VIII blivit ytterligare försenad. Hoppas inte den här trenden håller i sig.

Över till frågans kontext. Kattungar är ju, generellt sett väldigt gulliga. Hemma hos min mor finns nu tre stycken som inte trotsar den normen. Just nu kallas de för; Ettan, Tvåan och Trean. Dessa tre behöver förr eller senare ett nytt hem och en ny ägare.

Vill du ha en av kattungarna? (Helt seriös fråga, den som vill kan kontakta mig och komma och kolla på dem. Det bör vara först till kvarn som gäller.)

För er som inte vill eller trots viljan inte kan kommer en alternativ fråga.

Om du hade en liten kattunge (till, om du redan har), vad skulle den då heta?


Observera at detta tyvärr inte är kattungarna som omnämns i frågan utan endast en bild jag hittat med googles hjälp.

Kan tyvärr inte ta en av kattungarna. Det kostar pengar att ha katt men framförallt så är en och en halv person alergiska mot de mysiga som odågorna.

Får tänka efter lite till vad det gäller kattnamnet. // Herr Söndag


Lördags-Oj-Jag-Glömde-Jättebort-Men- Skyller- På- Att-Jag-Hade Internetbrist-Igår-Fråga:
Vad gör du för att bli glad?

//Fröken Lördag som hoppas att minnet snart återvänder.

// Uppenbarligen herr och fru Helg

Kommentarer
Postat av: Lekkit

Nej. Lekkit/Katya, Mike/Malom och Sigorion.

2009-06-01 @ 11:41:48
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Tjaaaa

Söndagsfrågan: Japp, jag skulle jättegärna ha en liten gullig kattunge men är tyvärr allergisk mot dom små liven D:



Instämmer med Lekkit angående namnen/alternativt Ninjakatten.



Lördagsfrågan: Är.

2009-06-01 @ 12:21:38
Postat av: Magisterfredag

Kattungen skulle heta Slyna



och vad jag brukar göra för att bli glad: Äta

2009-06-01 @ 16:29:38
Postat av: Kavaljer Tisdag

Khaos!!!!!



Deppa i ett litet tag. Efter regn kommer alltid solsken.



2009-06-01 @ 18:36:04
Postat av: Fröken Lördag

Ja! men är ju allergisk.



Oj, svårt. Beror mest på katten. Gillade ju Tvåan bäst (av de ovannämnda kattungarna) så tvåan it is. for now i alla fall

2009-06-01 @ 20:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0