Film igen för första gången!

Hej allihopa,
Jag såg Ghost busters för någon dag här sedan och jag inser att jag inte har sett den på så många år att jag faktis inte kom ihåg hur den gick. Men jag har ändå ett starkt minne av den sen tidigare. Likt en av de första (skräck för mig då)filmerna jag såg.

Vilken är den första film du minns att du har sett och vad från den filmen kommer du ihåg?

http://entertheoctopus.files.wordpress.com/2009/06/ghostbusters.jpg

Det första filmerna jag har nog sett är antingen Alfons Åberg när han ska gå och lägga sig, eller så är det Mumintrollen när de precis har vaknat och det har blivit vår. Lillasyster kanin var också en av de första jag minns.

// Kavaljer Tisdag

Kommentarer
Postat av: Lekkit

Den första film jag kommer ihåg att jag sett är Snövit. Kommer typ ihåg hela filmen, men det är för att jag sett den ganska nyligen.

2009-06-23 @ 22:39:54
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Tjaaaa

Ett av mina starkaste tidiga film-minnen är när jag, mor och min syster går och ser Micke & Molle på bio. Det enda jag kommer ihåg från filmen är en björn och en bro som någon ramlar ner för. Resten är borta då jag låg på golvet och grät den största delen av filmen.

2009-06-24 @ 07:32:07
Postat av: Tjaaaa

Hej Lekkit. Vad gör du? Går inte att få tag på dig så jag försöker här.

2009-06-24 @ 07:33:02
Postat av: Magister Fredag

Skönheten och odjuret! Och hur mycket power jag tyckte att tékannan hade. Framförallt i slutet när hon häller té på en onding och säger "här uppe ditt avskum NU!"

2009-06-24 @ 11:23:41
Postat av: Jedipojken

starwars IV a new hope.

kan filmen halvt utantill då jag sett den ohälsosamt många gånger

2009-06-24 @ 12:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0