Målsättningar



I min familj är ord som "målsättning",  "drivkraft" och "utvärdering" väldigt positivt laddade. Alla ska ha mål i livet som ska analyseras, bearbetas och utvecklas. 
Jag har de senaste dagarna uppfyllt ett av mina stora mål här i livet - jag har blivit friskis och svettis-ledare. Jag blev förstås väldigt glad när jag fick svaret men en form av antiklimax infann sig också. Vad tusan ska jag göra nu när jag uppfyllt en av mina största drömmar? 
Min fråga lyder:
Har du något livsmål och hur förhåller du dig till det?

Midsommarhälsningar från
Magister Fredag
 

Kommentarer
Postat av: Love Guy

Att bli världens bästa pappa är det enda målet jag har som jag inte tänker ändra inställning till.

2009-06-20 @ 15:46:12
Postat av: Kapten Blåsjø

Att skaffa ett jobb och en livspartner som jag gillar (tyværr ganska høga krav på båda).

2009-06-20 @ 22:20:02
Postat av: Herr Söndag

@Magister Fredag



Nu kan du sätta ett nytt mål. Du ska bli den ultimata F&S-ledaren! Eller något. Grattis.



Mitt övergripande mål just nu är nog att så många som möjligt ska ha en så positiv bild av mig som möjligt. Typ.

2009-06-21 @ 14:22:32
Postat av: Magister Fredag

@Herr Söndag



Haha tack så mycket. Jag hade tänkt att avancera upp en nivå och börja leda puls/medel om ett par år.



Att trivas med mitt liv och kunna försörja mig p¨å en karriär inom teaterbranschen (i någon form)



2009-06-21 @ 16:47:16
Postat av: Lekkit

Att göra det jag tycker är roligt.

2009-06-21 @ 18:32:38
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Froken Lordag

Maste nog halla med Lekkit, Att gora nagot som ar roligt och som man far ut nagot av blir nog mitt svar.

2009-07-03 @ 11:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0