SKA GÅ NU!!!

Det slog mig för några dagar sedan då jag fortfarande var inne i min nyuppväckta eufori efter att ännu en gång ha klarat mästerverket The Legend of Zelda - A Link to the Past, att en ytterst uppenbar fråga inte har, till min vetskap, ställts ännu här på bloggen. Därför blir min fråga denna(om den har ställts innan så har jag glömt svaren ändå):

Vilket är ditt absoluta favorit-tvspel?


Detta kom som första bild på sökningen "riktigt bra spel". Alfred borde vara glad.


/Unge herr Måndag

Kommentarer
Postat av: Herr Söndag

Tror att jag, Tisdag eller Torsdag har ställt den för länge sedan men då slutade det med en lista över sisådär fem spel per person så det kanske är bra att den ställs igen med endast ett svar per person.



Jag väljer av nostalgiska skäl Pokémon Silver version. Detta lär mycket väl ändras när Soul Silver och Heart Gold kommer ut.

2009-06-15 @ 11:33:46
Postat av: Lekkit

Kommer inte på något av mina favoritspel som står ut mer än något annat.

2009-06-15 @ 12:15:51
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Magisterfredag

Turtles till Super Nintendo!!!

2009-06-15 @ 12:30:31
Postat av: Jedipojken

Grandia till playstation

2009-06-15 @ 21:34:56
Postat av: Kavaljer Tisdag

Det är ett spel jag återkommer till ofta när jag tänker på det bästa spelet jag kört och det är Baten Kaitos. Dock så vill jag inte erkänna det som det bästa för att jag vet att det har grymt många flas som jag kan störa mig på. Dock så är nog mitt bästa köp någonsin utan att haft förväntningar.

Så mitt svar blir nog som Lekkits svar dock med en guldstjärna för Baten Kaitos: Eternal Wings and the Lost Ocean och tales of Symphonia båda till Nintendo Game Cube.

2009-06-15 @ 22:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0