Två tidiga söndagar.

Då jag beger mig utomlands snart skriver jag mina två frågor som jag förmodligen missar att skriva nu. Inte så dumt va?

Hur många grekiska öar har du besökt? Om du kommer ihåg namnet på den/dem, vad hette de(n)?

Inte så svårt att lista ut vart jag kommer att åka. I brist på tid svarar jag inte på frågan nu.

Om du skulle till Grekland och då skulle du ta med dig en bok för resan, vilken bok skulle du då ta med?

I mitt fall tar jag med mig "The  Glass Books of the Dream Eaters" som jag fått låna av min kära mor.

Sådär ser den ut. Fast lite mindre platt.

Ha det  gott!

MvH// Herr Söndag

Kommentarer
Postat av: Lekkit

0.



Tusen och en natt.

2009-06-26 @ 11:25:41
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Tjaaaa

(Halvö)Halkidiki. Inte säker på stavning.



Da Vinci-koden som jag precis införskaffat.

2009-06-26 @ 12:24:47
Postat av: Jedipojken

kreta, kommer inte ihåg något alls av resan dock

2009-06-26 @ 13:19:09
Postat av: Magister Fredag

Paros, Santorini, Kreta



Harry Potter and the half blood prince som upp-peppning inför filmen!!

2009-06-26 @ 13:59:49
Postat av: Kavaljer Tisdag

Kreta, Amorgos, Santorini, Rhodos, Naxos, Sifnos Paros, Paxos, Tror jag varit på Myknos också. Kan ha missat någon.



Ett drömspel av August Strindberg, känns som en bok som jag vill ta mig igenom.

2009-06-26 @ 21:29:21
Postat av: Kapten Blåsjø

Kreta och Corfu.



Coriolisboken tror jag.

2009-06-26 @ 22:01:22
URL: http://deathtrapen.blogg.se/
Postat av: Froken Lordag

Samos, Korfu och nu far jag val rakna in Milos ocksa (och snart aven serifos).



Tog dumt nog bara med tre bocker, "En kortfattad historik over nastan allting", "Klockan K" och "Forbjudenfrukt fran kunskapenstrad". Skulle haft med fler trevliga agatha christie bocker.

2009-07-03 @ 11:28:23
Postat av: Herr Söndag

Nu har jag faktiskt fått sagda bok (och uppföljaren) av mor min.



Jag har varit i på fler öar än jag orkar komma ihåg. Därbland; Kefalonia, Amorgos, Paros, Antiparos, koufunissi, Naxos, Milos, Mykonos, Serifos och Folegandros.



Inte nödvändigtvis i den ordningen.

2009-10-12 @ 19:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0