www.deathtrapen.blogg.se

For det forsta ska jag beordra er (som en sann kapten) att ga in pa www.deathtrapen.blogg.se, min, Simons och kanske (men bara kanske) Mikaels nya blogg samt den officiella bloggen for kollektivet Dødsfællan. In med er och kommentera som utav bara fan! (Sa att vi verkar populara)

For det andra tankte jag beordra nagon att logga in pa bloggen och andra vissa a&o (ni borde fatta vilka) till åæø (fast svenska). Jag sitter namnligen pa ett amerikanskt tangentbord som dessutom ar pa en macbook i Norge. Trippelt fail (tangentbordsmassigt)!

For det tredje tankte jag stalla en fraga.

Vi har i Tensta, som ni kanske markt, bytt namn pa varat kollektiv fran "Baksugskullektivet" till "Kollektivet Dodsfallan".
Vad skulle du namnge ditt hem till?



/Kapten Blaasjoe

Kommentarer
Postat av: Lekkit

Lekkit.

2009-06-18 @ 23:29:03
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Kavaljer Tisdag

Lekkits lya borde du kalla den.



Mitt hem = "Färgkaskaden"

2009-06-19 @ 11:03:32
Postat av: Love Guy

Flyttar jag nånsin till ett kollektiv så äre Spelkollektivet som gäller. Vanligt hem är svårare, kanske Kärleksgrottan?

2009-06-20 @ 12:46:48
Postat av: Magisterfredag

Den ariska högborgen

2009-06-20 @ 15:19:31
Postat av: Anonym

åÅäÄöÖ

2009-06-21 @ 14:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0