Z-maran.

God ... dag(?) på dig. När detta skrivs sitter jag mitt i ett maratonspelande av Zelda-spelen. Snart två av tre dagar är pasé och vi är klara med 8 spel av 12. De sista fyra är vi på väldigt god väg att klara också. I morgon kan [fult lol-prefix] Måndag få summera hur det gått.

Har du någonsinn maraton:at någonting? (Läst alla Harry Potter-böckerna i sträck, sträcktittat Pirates of the Caribbean-filmerna eller liknande.)

Om du svarat jakande på ovanstående fråga får du beskriva/ lista upp vad du maraton:at. Om du svarade nej kan du ju alltid fylla i vad du vill/skulle kunnatänka dig att maraton:a och, eventuell varför.




Åter till Tidsåldersoraklet. // Herr Söndag

Kommentarer
Postat av: Kavaljer Tisdag

Jag har martahonat Sagan om ringen trillogin med ALLT extra material. Det tog tog bara 12h typ.

2009-06-07 @ 21:56:28
Postat av: Lekkit

Nu ska vi se. Finns några animéserier jag sett i en sittning. Inga som varit längre än 20 avsnitt, dock. Sett alla Sagan om ringenfilmerna i streck. Utökade versionen av alla filmer, alla Starwarsfilmerna i utökad version och (då - Quantum of Solace hade inte kommit) alla Bond-filmer. Har även sett båda filmversionerna av Jesus Christ Superstar och sedan toppat det med LP-versionen. Missade första halvtimmen av Pirates of the Caribbeanmaratonet som hölls hemma hos oss en gång, så den kanske inte räknas. Kommer inte på något annat liknande jag gjort. Om man inte räknar att jag läst alla Maxböckerna (inklusive Titta Max grav) i rad.

2009-06-07 @ 23:34:52
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Tjaaaa

1. Star Wars-maraton

2. Sagan om ringen-maraton

3. En del animéserier

4. Zelda-spelen

5. Bond-filmerna

6. Fler saker som jag ej kommer ihåg.



EJ KRONOLOGISK ORDNING

2009-06-08 @ 04:28:43
Postat av: Magisterfredag

Jag har maratonat ALLA harry potter-filmer. GOSH. Vi var jävligt irriterade i slutet av femte filmen. saker som "Kan Sirius inte bara DÖ!?" yttrades

2009-06-08 @ 13:45:25
Postat av: Magisterfredag

Jag har maratonat ALLA harry potter-filmer. GOSH. Vi var jävligt irriterade i slutet av femte filmen. saker som "Kan Sirius inte bara DÖ!?" yttrades

2009-06-08 @ 13:45:38
Postat av: Anonym

Nej.



Kan tänka mig att marathona Mitt Liv som Död. typ.

2009-06-09 @ 18:47:26
Postat av: Jedipojken

Jag har maratonat alla StarWars filmerna(inte specialutgåvorna för dom är inte lika bra som orginalen),Nana och Planetes

2009-06-09 @ 21:18:47
Postat av: Mr. Andreas

Jag har smygmaratonerat i och med att jag deltog till (liten) del i ovanstående Zeldamaraton!

Annars har jag väll inte maratonerat.

Har sett VÄLDIGT många narraterade pokémonstrider på youtube i rad...fast inte ALLA i rad.

2009-06-11 @ 01:21:26
Postat av: Hanna

Hej :) intressant blogg.. Gå gärna in på min och skrv vad du tycker! Kram



http://h88.blogg.se

2009-06-11 @ 01:25:51
URL: http://h88.blogg.se/
Postat av: Love Guy

Har bara marathonat Flight of the Conchords för ett halvår sen. Är lite jobbigt att marathona, man måste vara tyst så länge =(

Ska marathona Bert-serien i sommar också =3

2009-06-12 @ 20:47:45
Postat av: Impuls

maratonade Trigun i somras :3 lavulavu! <3

2009-06-12 @ 21:12:19
URL: http://impulssjukan.blogg.se/
Postat av: Herr Söndag

Jag råkar ha alla Twin Peaks avsnitten på dvd. Är det någon som är på på att maraton:a/pseudo-maraton:a den med mig?

2009-06-15 @ 11:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0