DET ÄR MÅNDAG IDAG!!!

Eftersom det är måndag idag och jag kan magi så vet jag vad tisdagens fråga var kommer bli. Som en följd en uppvärmning inför den så kommer måndagens fråga: Om du fick ha en Final Smash(d.v.s. en supercool superattack) vad skulle den göra?

För dom vill ha lite exempel på vad en Final Smash är så kan dom kolla här: http://www.youtube.com/watch?v=7qjFWN_RfiY

Vad min skulle göra vet några här som skapade den. Efter att jag fått tag på smashbollen så hoppar jag ut från skärmen med ett YEAH! Efter det så dyker jag busigt upp i bakgrunden och väljer efter några om och men ut en karaktär som jag tar tag i med ett nypgrepp och slänger ut så att dom träffar skärmen.


//Mr. Super Måndag Klon

Kommentarer
Postat av: Teh Axelius/General Onsdag

Axelius skrattar och gör en powerpose under vilken allt saktas ner och man väljer en riktning. Sen flyger han iväg i vald riktning, om han åker på någon så grabbar han tag i denna och slänger ner i marken (om ingen mark så rakt ut) där den studsar upp igen och ut (iaf sjukt mycket skada). Alla som träffas (utom Axelius) av den flygande tar skada och alla som står ganska nära där den slår ner i marken tar också skada. (och flyger)

2009-03-25 @ 22:52:07
URL: http://axelius.webblogg.se/
Postat av: Kavaljer Tisdag

Noah klänger fast sig i någon/några som är i en area runt omkring honom. Sen kommer en bil som kör över alla och instantkillar ALLA (då även Noah själv inräknat, som förhoppningsvis har extra-liv). Om den inte drar med någon i döden så ger den tillbaka 1 nytt liv till Noah.

2009-03-25 @ 23:52:04
Postat av: Lekkit

Min påminner lite om Ice Climbers, utan fryseffekten och inom ett speciellt område runt om mig börjar alla ta köldskada.

2009-03-28 @ 07:08:19
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Herr Söndag

En extrem ljudvåg (nu blev alla skitförvånade, eller hur?) som får folk framför Sigorion att stagger:a, ta lite procentskada och sedan, med en ryckig nackrörelse uppåt, kastar Sigorion upp dem rakt upp i luften så att de förhoppningsvis dör. Trevlig knockback.

2009-04-05 @ 10:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0