Missbildad!

Hej allihopa,
alla är vi olika. Men vi har vissa saker som de flesta av oss delar med flera andra. Vissa fysika attribut som delas av männskligheten (stort sett). Men sen har alla variationer på något av det i någon form.
Så dagens fråga är
 


Vad har du för "speciella" skillnader i hur din kropp ser ut jämfört med resten av världen?

Jag har först och främst ett extra ledband på mitt vänstra ringfinger. Sen har jag också inte vikt flärp högst upp på mina öron, utan mina är mer urgröpta. Sen ligger mina lilltår snett, dvs. nageln pekar inte uppåt som de andra tårna, utan den pekar rakt ut åt sidan.

Kom på vad du har för egna små skillnader.
// Kavaljer Tisdag


Kommentarer
Postat av: Teh Axelius/General Onsdag

Hum, hum... min fot tycker jag själv är lite konstig, samt att mina lillfingrar kanske är lite väl korta.



Får nog dock säga att den enda riktiga "missbildningen" som jag vet att jag har är min lite konstiga (och opererad ett antal gånger) förhud...

2009-03-31 @ 22:36:01
URL: http://axelius.webblogg.se/
Postat av: Jedipojken

min bröstkorg, den är en enda stor utstickande benbit.

2009-03-31 @ 23:29:38
Postat av: Magisterfredag

Min "ringtå" har en urgröpnad där lilltån får plats. Jag har superblont hår och det ser ut så på riktigt. Blodådern på min högra hand ser ut som lilla y.

2009-04-01 @ 00:09:40
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-01 @ 00:14:22
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Lekkit

Jag är underviktig och har ett brutalt höftben.

2009-04-01 @ 01:40:38
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Fröken Lördag

trekantiga lilltår är nog det jag kommer på just nu. När jag var liten hade jag även Extremt tydliga blodådror och vassa armbågar...



Mjuka naglar som går att böja åt alla håll och kanter har jag även.

2009-04-01 @ 14:54:33
Postat av: Herr Söndag

Jag har synnerligen starka, friska (?) och vita naglar som ser ut att få konstant manikyr, trots att de aldrig fått det. Detta trots att jag inte dricker mjölk. Lotto-gener.

2009-04-01 @ 23:52:03
Postat av: Mr. Andreas

Mina stortånaglar är (efter operation) endast två tredjedelar så stora som de var innan.

2009-04-04 @ 00:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0