Äckel

Min nya dator gillar att spela spratt med mig och har på något vänster bytt ut todaysquestion.blogg.se´s färgschema till brunt och chockrosa:



Vilket bland annat resulterar i att man inte kan läsa skiten. Dessutom är det jävligt fult, vilket för mig vidare till dagens fråga:

Vilken är den fulaste färgkombinationen du vet?

På grund av mitt nyblivna (och därför fortfarande aktiva) hat så svarar jag mörkbrunt och ljusrosa.

Jag antar att ingen annan har haft detta problem?

//Kapten Torsdag

Kommentarer
Postat av: Magisterfredag

Rött och rosa är ingen hit

2009-05-08 @ 08:38:30
Postat av: Lekkit

Tycker att guld och vitt/silver är väldigt överskattad, men jag kan inte riktigt komma på någon kombination som jag tycker är direkt ful.

2009-05-08 @ 09:53:00
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Fröken Lördag

Typ alla alldeles för bleka färger i kombo, eller svart och gult. Det förstnämnda sticker för lite i ögonen och den sistnämnda för mycket.

2009-05-08 @ 20:09:21
Postat av: Kavaljer Tisdag

Orange och grönt kan vara något jag halvt hatälskar.



Annars är svart och gult rätt jobbigt.

2009-05-08 @ 22:40:15
Postat av: Teh Axelius/General_Onsdag

Kommer bara på sådana som jag tycker är coola... Kan dock säga att jag inte vidare gillar när man har en blandning av alla vidrigt ljusa färger (chockrosa, babyblå, vit, ljusgul etc)



Lekkit: Som halvskolad i heraldik får jag hålla med, aldrig metall på metall.

2009-05-08 @ 23:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0