Framtiden igen....

Hej alla glada,
snart tar jag studenten och där med blir en professionell dansare. Dock så har jag inte fått något jobb än så jag vet inte om jag kan ta till mig den titeln då. Hur som så är jag lite konfunderad över vad jag ska göra efter sommaren. Jag var nyligen nere i nederländerna på skolan Codarts och gjorde audition för deras Choreography programme vilket jag kom in på. Dock så var jag inte så glad som jag trodde att jag skulle vara. Jag började undra om jag verkligen ville gå skola i 2 år till.

Vad ska du göra/sysselsätta dig med efter sommaren eller kanske redan i sommar?


http://www.otra-rotterdam.nl/starnet/media/codarts.JPG

kram kram // Kavaljer Tisdag som var sen pga. att internet i nederländerna var lite halv svårt att få tag på.

Kommentarer
Postat av: Love Guy

Mycket lutar åt att jag gör som han den där Herr Boström. Men är inte helt säker, finns en risk att jag inte kommer in på KTH, och en annan risk finns att jag helt plötsligt får lust att gå runt och vara sådär värdelös ett år, typ.

2009-05-28 @ 01:11:13
Postat av: Lekkit

Här planeras ingenting.

2009-05-28 @ 01:30:09
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Magisterfredag

Jag kommer att fortsätta mina studier vid stockholms estetiska gymnaisum och förhoppningsvis bli friskis och svettis-ledare!

2009-05-28 @ 08:54:05
Postat av: Kapteeen

Förhoppningsvis ska jag efter sommaren läsa Tv-Spelsgrafik i Kista.

2009-05-29 @ 00:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0