JYMDEN!

Sådärja, är ju jag igen, nästan lätt att glömma bort i allt plugg. För en liten update har jag klarat av Svenskan och Historian samt ett Engelskaprov, 5/12 klart... phew... men det värsta är kvar, imorgon och fredag är matte, sen sista engelskaprovet, fysik och sen lite paus innan filosofin.
Lämnade kvar datorn hemma för att plugga mera men det har gjort att när jag inte pluggar är jag sjukt uttråkad. Och min fråga kommer då bli en ganska uttråkadrelaterad sådan.

Om Du var ett Rymdskepp, hur skulle du då vara?

Axelius är ett av Ordens stoltaste slagskepp av Omvändare klass. Dess skrov är rikligt utsmyckat, liksom dess multitud av tunga kanonbatterier. Det som gör Axelius så speciellt är dess stora katedral i dess hjärta, ifrån vilken böner går ut igenom hela skeppet. Offer görs rikligt på altaren för att all lycka ska stå skeppet bi i strid.
Än så länge har Axelius inte varit i riktig strid med Ordens fiender, men skeppet har presterat mycket bra under piratjakter som en mobil bas för mindre skepp och har ensamt slagit ut ett antal fiendeskepp...



EDIT: Doh! >.< Tryckte på förhandsgranska för att se om det såg ok ut och glömde då publicera inlägget... Här är det iaf, lite sentomsider...

Kommentarer
Postat av: Herr Söndag

Ett luggslitet nomadskepp som drivs av den ultimata osannolikhetsdriften.

2009-05-07 @ 10:46:29
Postat av: Magisterfredag

Ett superskepp med en massa taggar!

2009-05-07 @ 15:25:36
Postat av: Kavaljer Tisdag

Tjea En Dödsstjärna skulle jag tro.

2009-05-07 @ 22:33:31
Postat av: Lekkit

En tuff liten fighter.

2009-05-08 @ 09:54:03
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Fröken Lördag

Litet och neutralt, svår att upptäcka då den smälter in bra i omgivningen. Dock väldigt extremt dåligt på att slåss, både i försvar och attack. Mer av en observerare än ett stridsskepp om man säger så.

2009-05-08 @ 20:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0