Specificerad vidrighet.

För ett par dagar sedan höll ett par "vänner" på att våldföra sig på min dator. De satt och lol:ade (fenomenalt verb) med den medan jag satt vid sidan av med mitt trogna Wii. När jag återfick min dator hade de laddat ner x (där x representerar ett antal som är större än jag vill att det ska vara) antal, mer eller mindre gräsliga bilder. Dessa bilder hade de lagt som bakgrundsbilder som i sintur byttes var femte sekund. Det är nu åtgärdat. Hoppas de inte besudlat någon ytterligare aspekt av min länk ut i cyberrymden.
   Igår (som egentligen var dagen den här frågan skulle postats) fick ytterligare en vän och sambo för sig att min dator var lite för oantastad och skändade den lite han också. Han lade bilden som står att finna här under, som skrivbordsbakgrund. Detta hade inte varit så jobbigt om bilden inte varit utsträckt över hela skärmen så att allting blivit helt förvridet.
Faktiskt, i övrigt är bilden helt ok.

Vad var den senaste vidrigheten som någon gjort med/mot din dator?

Alltid lika lätt försenad. // Herr Söndag

Kommentarer
Postat av: Tjaaaa

När en viss vän/sambo fick för sig att knäcka min brors lösenord på min dator och lyckades på första försöket. Det var visserligen ingen bedrift i sig, men det var vidrigt ändå.

2009-05-11 @ 09:35:07
Postat av: Lekkit

Kommer inte ihåg, men det var någonting som fick mig att börja låsa min dator när jag inte är där.

2009-05-11 @ 10:26:31
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Kavaljer Tisdag

Tjea det måste varit när någon loggade in på sin egna Facebook och därmed loggade ut mig så jag var tvungen att minnas namnet på min skolmail och mitt konstiga lösenord till den igen!

2009-05-11 @ 19:04:57
Postat av: Magisterfredag

@Kavaljer tisdag

Varför får jag en känsla av att det var jag?



Min dators skärm blinkade gult och jättekonstigt fast sen så fixade Anton det genom att trycka in sladden ordentligt! Ernst-poäng på mig!

2009-05-11 @ 22:35:19
Postat av: Teh Axelius/General Onsdag

Ingen har riktigt lyckats göra något vidrigt med min dator...

2009-05-11 @ 23:56:47
URL: http://axelius.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0