Dimma...

Jag älskar när det är lite kusligt, trollskt och grått väder. Misstänker att det är kvar från mina lajvar-dagar. Lite regn tycker jag ofta är trevligt och jag behöver verkligen mörker för att kunna uppskatta ljus. Idag var det alltså riktigt fint väder. Först klart och fint och närmare eftermiddagen rullade det in en tjock, fuktig och lite mystisk dimma.
Råkade befinna mig på Skansens julmaknad när dimman var riktigt tjock och fin. Det var fullt av små eldar och levande ljus vilket gav mig lyriska kårar.

Över till frågan:
Vad tycker du om novemberväder? (Motivera gärna lite.)



Det var första advent det. Återkommer på andra.
// Herr Söndag

Kommentarer
Postat av: Tjaaaa

Det suger och är sämst.

2009-11-30 @ 08:13:03
Postat av: Lekkit

Så länge det inte regnar går det an, men jag föredrar nog ren vinter. Mer natt på dygnet.

2009-11-30 @ 11:11:09
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Wompa

Jag måste säga att jag tycker det är mysigt med höstsol genom färgglada löv- men mycket av det fick man ju inte. Sen tycker jag det är mysigt med vintermörker och massor av snö. Men det fick man ju inte heller. Dimman däremot uppskattade jag verkligen!

2009-11-30 @ 12:27:44
Postat av: Fröken Lördag

Helt Ok om det bara är nåååågra fler soltimmar.

2009-11-30 @ 17:42:37
Postat av: Magisterfredag

Höstfärger - de e najs



regn och slak - sjukt ovärt

2009-12-01 @ 22:58:03
Postat av: Kavaljer Tisdag

Jag håller med söndag om att lite regn är faktis ganska trevligt. Så länge det inte blåser.

2009-12-02 @ 22:27:11
URL: http://Petope.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0