How I Met Your Mother.

Kom på att jag kanske borde se How I Met Your Mother, började se den för knappt en vecka sedan och är helt såld. Jag brukar vara den typen av person som gillar att gilla saker som inte alla gillare, eller är mainstream. I det här fallet är jag faktiskt glad att serien är så omtyckt. Lättare att hitta och fler människor att prata om den med.
Serien kommer dock med lite bieffekter. Jag har blivit väldigt sugen på att prata om kärlek och relationer och jag har fått lust att göra lite impulsiva saker som att resabort eller stalka folk. Jag saknar Noah också men det har nog inte med serien att göra.
Fråååågaa...

Vilken är din favorit sitcom? (Sitcom)



Om man känner sig sugen på att prata relationer och/eller göra någonting spontant kan man alltid vända sig till Herr Söndag.

HYES!

Kommentarer
Postat av: Tjaaaa

För tillfället så är det nog Big Bang-Teorin.

2009-11-08 @ 22:11:34
Postat av: Kavaljer Tisdag

Jag har aldrig sett big bang teorin men vill gärna!



Skulle nog gissa att jag är så mainstream att jag väljer "Friends". Annars har jag fina minnen från Sabrina Tonnårshäxan.

2009-11-08 @ 22:41:07
URL: http://Petope.blogsome.com
Postat av: Magister Fredag

Friends

2009-11-08 @ 23:21:02
Postat av: Kapten Torsdag

BBT.

2009-11-09 @ 03:59:28
URL: http://deathtrapen.blogg.se/
Postat av: Wompa

That's 70's show är typ den enda jag någonsin skrattat åt. SÅ jag säger den!

2009-11-09 @ 19:18:10
Postat av: Fröken Lördag

Svårt.

That's 70's Show ligger nog bäst till, iallafall för tillfället

2009-11-10 @ 11:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0