Ny måndag

Det var en gång en individ. En mystisk individ. En gåtfull individ. Den var känd som Den Oefterhärmlige Infiltrateuren, men hade också ett annat alter ego. Det var... MARKIS MÅNDAG! Välkomna vederbörande som ansvarig för måndagsfrågan hädanefter! Hej dunkom en flaska med rom! Slå klang och gutår!

Detta leder mig osökt in på dagens fråga: Vilken tycker du är den finaste frukten/grönsaken?



Jag tycker mest om aubergine. Den har en mycket vacker form och färg och är alldeles slät och blank. Dessutom är det en av de allra godaste, tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Fröken Lördag

Välkommen!

måste hålla med om att Auberginer är väldigt fina, sen gillar jag pumpor och kornärtskockor mycket också. Även ingefära och jordärtskockor är charmiga.

2009-11-23 @ 20:55:28
Postat av: Herr Söndag

Om jag tolkat wikipedia rätt svarar jag Avokado. För att de är awesome.

2009-11-24 @ 01:06:36
Postat av: Magisterfredag

Lime!

2009-11-24 @ 07:59:58
Postat av: Kapten Torsdag

Paprika.

2009-11-25 @ 23:56:59
URL: http://deathtrapen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0