VYDFÖ.DCYUTÖDÖ.CX Ö.UDT

Igår bar jag orimliga mängder av onödiga möbler och överflödiga tingestar från en jobblokal till en annan. Jag har väldigt svårt att säga nej till min far när denne verkligen är i behov av hjälp. Detta blev extra påtagligt när han ringde mig idag, efter jobbet och behövde mer hjälp. "Varför inte?", tänkte jag. Senare tänkte jag snarare någonting i stil med: VARFÖÖÖÖÖÖR?!!?!

Vad var den senaste strapatsen du varit med om? (Beskriv och berätta.)



Nu ska jag sova.

Herr Söndag

Kommentarer
Postat av: Jedipojken

Idag när jag drog från tensta o ninjade mig i kollektivets trapphus.

2009-09-27 @ 21:43:00
Postat av: Kavaljer Tisdag

Tjea jag tänkte fånga mig en croagunk. Jag fångade en som hade varit jätte bra om det inte hade varit för att naturen var total motsats än vad jag ville. Så sen försökte i drygt en timme till utan lycka, sen när jag gav upp och var påväg tillbaka så råkar jag möta en croagunk som jag fångar och den var perfekt. Helt rätt i allt.

2009-09-27 @ 23:10:19
URL: http://Petope.blogsome.com
Postat av: Lekkit

När jag med Kaya lyckades banka ihjäl Vlad när han satt på två Focus och Blood of Kings.

2009-09-28 @ 01:01:25
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Kapten Torsdag

Att försöka hitta på ett svar på den här frågan.

2009-09-28 @ 15:13:15
URL: http://deathtrapen.blogg.se/
Postat av: Magister Fredag

när jag skulle duscha, byta om, ta mig från skolan och hem, äta, och hinna till kören! Men det gick faktiskt!

2009-09-28 @ 22:02:10
Postat av: Wompa

Konstant mensvärk i fyra dagar. GAAAAH

2009-09-30 @ 18:52:22
Postat av: Wompa

Är nu uppe i sex dagar. Fucking fuckaduckfitta

2009-10-02 @ 15:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0