"= ÅR!!!

Hej alla glada,

Nästa söndag slutar jag vara tånåring. Förra året hade vi en omröstning om hur Fröken Lördag skulle göra min tårta. Jag kan bara säga att den blev fantastiskt god. Eller var det förr förra året? Jaja hursom det var en Cherrim som smakade underbart.

Så i min sista vecka som tånåring så måste jag skriva en uppsats om mitt graduations solo som jag ska genomföra i mitten av Juli. För uppsatsen ska vara klar om typ exakt en vecka.

Men under den här veckan åker vi också med turnén som jag gör nu upp till scottland, vilket gör att på min födelsedag så reser vi tillbaka därifrån i en buss.

Så nu är frågan. Jag känner att jag har allt nästan allt jag vill ha eller behöver. Så jag vill att ni hjälper mig komma på super födelsedags presenten!



(det här var färgen jag önskade min pojkvän skulle använda för mössan han skulle sticka till mig)
(dvs. det var det senaste jag önskade mig)


Kramar / Kavaljer Tisdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0