Dååååligt.

Jag (och mina nakama) var på en ofrivillig rundtur i Tyskland för drygt en vecka sedan. Då Märkte vi att ingenting fungerade som det skulle och att mycket skulle kunnat hanteras bättre. Det var visserligen askmolnskris och det är ju inte direkt någons fel men tyskarna skulle väl i alla fall kunnat försöka undvika att boka alla som skulle mot Hamburg på samma midnattståg. När jag talade med min mor berättade hon att det inte var helt ovanligt att sälja fler tågbiljetter än det finns platser på tåget. Hur tänker man då egentligen?

Definitivt en kul erfarenhet var det i alla fall.

Tyskland kanske egentligen inte förtjänar detta.

Vilket är världens sämsta land enligt dig?

Gissa mitt svar.

// Herr Söndag

Kommentarer
Postat av: Tjaaaa

TYSKLAND.

2010-04-25 @ 23:24:18
Postat av: Kavaljer Tisdag

Uganda.

2010-04-26 @ 20:50:01
URL: http://petope.blogsome.com
Postat av: liindblaads

nu e det dax för veckans blogg igen så anmäl dig :) om du vill :)

2010-04-26 @ 21:14:23
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: Fröken Lördag

Väldigt sällan landen i sig är dåliga, oftast så att människorna (eller några människor) i dem gör dem dåliga på ett eller annat sätt.

2010-04-28 @ 14:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0