BRAAAA MÄNNISKOR!!

Jag är i alperna och har det fett bra (och är ful, dryg och äcklig) och har idag en slav som gör mitt jobb. Frågan lyyyyyyyder:

Vilken Astrid Lindgren-figur skulle du helst vilja vara?

Jag skulle välja Jonatan från Bröderna lejonhjärta för att han är manlig och tuff och en riktigt fin kille. Precis som man ska vara om man är en fin människa. Han klänger inte på folk och ligger inte kvar på dem när de ber honom att gå bort. Han lämnar inte disk i andra människors rum och gör inte heller monstruöst fula karaktärer i Mass Effect. Inte heller sms:ar han till sina kära kompisar och ber de göra hans grovjobb. Fin kille. (Och så bryr han sig väldigt mycket om sin lilla bror också.) Framför allt så bitts han inte, så mycket.



//Muppelimuppmupp-Onsdag

Kommentarer
Postat av: Lekkit

Ingen.

2010-02-17 @ 23:28:08
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Herr Söndag

Om jag skulle associera Lekkit med någon Astrid Lindgren-figur hade det nog blivit Karlsson på taket. :)



Själv hade jag nog valt Pippi. (Helt stört bruten.)

2010-02-18 @ 09:24:33
Postat av: Kavaljer Tisdag

Lekkit? jag skulle mer säga att Tjaaaa är en äkta Karlsson på taket!



Hmm... svårt för jag har aldrig gillat att identifiera mig med någon av hennes karaktärer. Men jag tror jag skulle gilla helst att vara Mio. Bo i super landet med Bröd som mättar hungern!!!

2010-02-18 @ 21:51:23
URL: http://petope.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0