Men, vilket väder vi har!

Jag syftar givetvis på snön. Jag kan faktiskt inte minnas om jag någonsin varit med om mer snö än såhär. Har för mig att det var ruskigt snöigt rund 93, 94 eller 95 ungefär, men jag undrar om inte nuet klår det. Man kan ju undra om det inte är klimatförändringar från den globala uppvärmningen vi får smaka på nu. Fast lite bakochfram. Det får du också debattera om du vill men dagens fråga är:

Vad är det snöigaste du har varit med om? (tolka och misstolka fritt)



Må Ekindlerna beskydda dig.
// Herr Söndag

Kommentarer
Postat av: Tjaaaa

Din förvridna hjärna.

2010-02-21 @ 22:36:31
Postat av: Kavaljer Tisdag

London har ett ganska trevligt tidigt vårväder.

2010-02-21 @ 23:18:11
URL: http://petope.blogsome.com
Postat av: Lekkit

När jag, Alfred och Sophie vandrade genom en snöstorm tillsammans med ett gäng resenärer som inte heller fick åka tunnelbana.

2010-02-23 @ 11:20:23
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Estrid

Skulle nog säga att det var när jag var liten och verkligen byggde två höga murar (typ en och en halv meter höga, kanske fyra långa) Och hade snökrig... Eller när jag har badat i snö. Eller kanske alla pulkastunder jag haft på den så kallade kullen i småland. Jag har alldeles för många minnen som innehåller snö (:, härligt är det! :D

2010-03-02 @ 00:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0