!ajamvralS

Sedan i somras knaprar jag piller som gör mig infertil. Det rekommenderas! Men det är ett krux, nämligen det att man ska komma ihåg att ta ett piller om dagen på ungefär samma klockslag. Jag är nästan pinsamt dålig på detta och kommer på det efter att jag gått och lagt mig så jag måste gå upp igen, eller på tunnelbanan när jag åker och ska sova över hos någon och inte har dem med mig, osv, osv. Det uppstår alltid problem och jag utsätts för omak. Därför undrar jag:

Vad slarvar du med?

Kommentarer
Postat av: Fröken Lördag

Har en tendens att glömma ovanstående piller jag med, men sånt löser sig alltid. Annars försöker jag inte slarva med så mycket, förutom språket förstås :p

2010-01-18 @ 20:27:12
Postat av: Fröken Lördag

Se bara på mitt tidigare inlägg. För att förtydliga. Jag försöker på inget sätt slarva med språket. Det bara blir så.

2010-01-18 @ 21:03:41
Postat av: Impuls

Jag slarvar med att träna.. x.x Något jag egentligen älskar att göra men har svårt att hålla igång med eheh ^^'

2010-01-18 @ 23:45:24
URL: http://impulssjukan.blogg.se/
Postat av: Kavaljer Tisdag

Att stänga av saker. Ugnar, lampor, element, värmeplattor, och just nu sitter jag framför en tv som inte är avstängd.

2010-01-19 @ 00:29:24
URL: http://petope.blogsome.com
Postat av: Lekkit

En hel del.

2010-01-19 @ 16:14:34
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Herr Söndag

Främst tiden.

2010-01-21 @ 10:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0