COOLT.

(Sön)dagens fråga lyder:

Vilket är ditt häftigaste klädesplagg?

Jag har nog gått runt i mitt häftigaste plagg hela dagen. Det är en sorts kombination av kalsonger och linne med knäppning framtill. Grå är den också men det är ju inte färgen som gör plagget häftigt. När man bara har plagget (jag vet faktiskt inte vad ett sådant plagg egentligen kallas) på sig ser man ofta väldigt kufisk ut. Har man dock ett par byxor på sig också anser jag att det kan bli riktigt snyggt.

Tänk den här herrens vackra, majestätiska och randiga plagg. Tänk sedan bort ärmarna, ränderna och lite ev benen. Tänk sedan dit en större uringning och en knäppning framtill. Slutligen får du döreställa dig den grå. Då har man förhoppningsvis mitt häftiga plagg i tankarna.

Ha allt bra // Herr Söndag

Kommentarer
Postat av: Tjaaaa

Min Distant Worlds-tröja.

2010-01-18 @ 01:28:20
Postat av: Impuls

Det måste nog vara..min bal klänning, för det är en häftig party-klänning och en fin långklänning i ett ^^ó

2010-01-18 @ 16:44:42
URL: http://impulssjukan.blogg.se/
Postat av: Wompa

Jag har två kandidater: En gul t-shirt från det glada 70-talet med texten "DANNES STÅLSERVICE" på framsidan och "SPOLA RÖKEN OCH KRÖKEN" på baksidan. Min morfar var tydligen homie med den där Danne och har allehanda egendomliga reklamprylar därifrån.



Sen har jag ett par skitstora schackrutiga snickarbyxor min kära mamma har sytt. De är så himla coola men sen visade det sig när de var klara att de också var himla obekväma :(

2010-01-18 @ 19:40:00
Postat av: Fröken Lördag

Äger inga häftiga kläder

2010-01-18 @ 20:24:52
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda bloggg

HAHA snygg bild!

2010-01-18 @ 20:29:24
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Maja

Hahaha så klockrent

2010-01-18 @ 20:40:08
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Kavaljer Tisdag

@ Majs kommetar.

Helt fel!



@ Fröken Lördag

Har du inte några super häftiga vantar eller mössa?



@ Frågan:

Min stormhatt!

2010-01-18 @ 23:23:04
URL: http://petope.blogsome.com
Postat av: Herr Söndag

@Fröken Lördag:



Svara då med det plagg du äger som du finner minst ohäftigt.

2010-01-21 @ 10:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0