En liten flik

Hej alla glada!

Nu med dagens teknologi så behöver man inte öppna flera internet fönster samtidigt utan man kan öppna fliker i ett och samma istället. Jag brukar över använda den här funktionen. Speciellt då eftersom mitt firefox sparar alla mina flikar om jag stänger ner datorn. Så just nu sitter jag på knappa 8 st fliker öppna. Jag har FB, hotmail, nått conservatorie i avignons hemsida, phoenix dance theater, staastballet berlin, drottningholmsteaterns vänner, wikipedia - lighting designer och självklart bloggen.

Vad för flikar har du öppna just nu?
http://www.scrappiz.se/Coppermine/albums/userpics/10001/normal_flikar.jpg

Kramar / Kavaljer Tisdag

Kommentarer
Postat av: Lekkit

Just startat Firefox (jag väljer att inte spara mina flikar), så ganska lite utöver diverse webcomics; DLs forum, Today's Question, Youtube, Kolgruvan, Menage a 3, Eerie Cuties, Candi, Goblins, Khaos Komix, No Pink Ponies och Marry Me.

2010-01-13 @ 00:46:43
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Fröken Lördag

Då det här är min startsida så har jag inte hunnit öppna några fler än den här

2010-01-13 @ 08:44:07
Postat av: Wompa

Bara den här faktiskt. Bwaha!

2010-01-13 @ 10:18:08
Postat av: Tjaaaa

Wikipedia - Stieg Larsson, Newgrounds, Lonewolf - The Chasm of Doom, Lonewolf - The Caverns of Kalte map, Lonewolf - Combat Result Table, Sl samt denna.

2010-01-13 @ 11:04:13
Postat av: Herr Söndag

Webhallen.com, ling.su.se, cryxforumet, hotmail.com, horisontensande.se, serebii.net, smogon.com, spoilsinventory .com x2, en flik med dragonslairs spoilskortsutbud och spoilssektionen av dragonslairs forum.

2010-01-17 @ 12:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0