Fokus.

Jag har nu, sedan i torsdags, varit besatt av Mass Effect 2. Det tenderar att bli så när jag hype:ar ett spel i ungefär ett år. Idag klarade jag spelet ifråga med lite blandade känslor som jag inte kommer att gå in på närmare nu. Jag lär dock spela om spelet igen, redan imorgon.
Min fokus ligger alltså fortfarande (mycket) på Mass Effect 2, medan det kanske snarare borde ligga på mina lingvistikstudier. På torsdag kommer jag dessutom att börja studera Ryska också. Vilket ska bli väldigt trevligt.

Med anledning av detta:
Var ligger ditt fokus just nu? (en finare formulering för: Vad fokuserar du på just nu?)

Mitt svar finns här ovan.



Smått maniska hälsningar från Herr Söndag.

Kommentarer
Postat av: Fröken Lördag

har inget fokus. på got och på ont

2010-02-01 @ 22:11:04
Postat av: Jedipojken

Skriva eget, skola och ME2

2010-02-02 @ 10:24:13
Postat av: Magister Fredag

Facebook och friskis

2010-02-02 @ 22:40:48
Postat av: Kavaljer Tisdag

Fixa ett jobb och att lyckas hitta ett solo att ha som graduation solo.

2010-02-02 @ 23:57:03
URL: http://petope.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0