Förkyld!

Då jag glömde bort att ställa en fråga förra lördagen återgäldar jag det nu med två frågor idag.
Den här veckan som har varit har jag vart mer eller mindre instängd hemma för att jag ska plugga, och trots att jag suttit här i min ensamhet har jag ändå lyckats dra på mig en förkylning :(
Den är tack och lov en förkylning utan huvudvärk och hals ont, men jag nyser och snorar, och så kliar det i ögonen och öronen till förbannelse!!! 
Och man tycker ju inte mindre synd om sig själv heller just när man är ensam hemma sittandes i soffan och skriver en uppsats typ 7 timmar om dagen i en hel vecka (och vet om att man ska göra samma sak veckan efter).

Hur många gånger har du nyst som mest på rad?

Vad ser du fram emot just nu?




- Slog mitt personliga rekord i nysningar igår med hela elva(!) stycken på rad.
- Just nu ser jag fram emot att vara heeeelt ledig, utan varken skola eller jobb, mån-tor vecka 3. Då ska jag ut och fotafotafotafota! I mängder! Saknat det så oerhört mycket.


//
Fröken Lördag

Kommentarer
Postat av: Kavaljer Tisdag

4-5 tror jag.



Att få ett jobb.

2010-01-09 @ 23:33:50
URL: http://petope.blogsome.com
Postat av: Magister Fredag

3



Att få leda mitt första pass i min friskisuniform!

2010-01-10 @ 00:10:52
Postat av: Jedipojken

6-7



typ ingenting

2010-01-10 @ 16:22:54
Postat av: Lekkit

Jag kan inte minnas att jag nyst mer än två gånger i rad. Men jag skulle kunna tro att jag nyst fler gånger, men inte mycket mer än tre-fyra gånger.

2010-01-10 @ 17:24:42
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Wompa

Det har hänt en gång att jag fått en helt hysterisk nysattack. Jag tror jag nös säkert 15 gånger i rad eller mer! Det blev liksom pinsamt efter ett tag men jag kunde inte sluta.



Annars ser jag fram mot sportlovet! Bara sex veckor dit!

2010-01-10 @ 22:44:41
Postat av: Herr Söndag

Jag skulle tro att jag kommit upp över sju gånger i rad i alla fall. har faktiskt inte räknat.



Jag ser fram emot MASS EFFECT 2. MMMMMMMMMMMMMMMMMMMRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAHGGGGGGGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAAHHHHHH!!!! MASS EFFEEEEEEEEEEEEEEEECT TVÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!1111!!!!!!



:)

2010-01-11 @ 00:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0