Iiih

Fy vad dåliga ni är på att uppdatera! Måste bara säga det. Men här kommer min fantastiska fråga:

Vad är det pinsammaste du gjort i hela ditt liv?
Berätta alla detaljer, mohaha!


Den hemska sanningen är att det jag gjort som jag fortfarande tycker är otroligt pinsamt är att ha varit tillsammans med en viss person. Visserligen var jag bara tretton och mycket lättförförd, men alltså... Det känns väl elakt att förklara i detalj precis varför det är så himla pinsamt men det räcker allvarligt talat med att se honom så fattar man varför. Dessutom hade han obefintllig IQ och aggressionsproblem. MUMS! Jag försöker alltsomoftast låtsas om att den lilla episoden i mitt liv inte ägt rum. DESSUTOM behandlade han mig som bara en idiot behandlar sin kvinna! Fy fan! Han verkade tycka att det största problemet i vårt förhållande var att jag inte rakade fnurflan och tycker man det så är man fanimej inte värd att ens titta på porr någonsin mer i hela sitt liv. PUNKT.

Kommentarer
Postat av: Kavaljer Tisdag

när jag avslöjade för en person att jag inte kom ihåg dens namn, när jag hade mött personen i rätt många veckor och umgåtts rätt mycket med den. Haha galet komsikt nu i efterhand.

2010-01-25 @ 23:49:55
URL: http://petope.blogsome.com
Postat av: Fröken Lördag

Eftersom jag tycker att ganska mycket är hemskt och generande så satsar jag stenhårt på taktiken att förtränga sånt när det händer. Så jag kommer faktiskt inte på nåt!

2010-01-26 @ 15:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0