Kan själv!

Hej allihopa!

Jag har nyligen sett en DVD med en föreställning med mig från i sommras. Det är kul att se hur jag har utvecklats från dess, och vad jag lär mig av att bara kolla på mig själv och sen jämföra med hur jag tänker mig att det ser ut och hur de andra ser ut. Visst man är väll alltid lite mer självkritisk när man ser sig själv, vilket i måtta är bara bra.

Vad lärde du dig av dig själv utan någon annans hjälp senast?


http://anothergirl82.files.wordpress.com/2009/03/spegel.jpg

// Kavaljer Tisdag

Kommentarer
Postat av: Wompa

En grej jag kan säga att jag är i princip helt autodidakt på är att rita och måla. Senast fattade jag helt av mig själv varför det finns en vit akvarellkaka. Men precis som med dans är det mycket att man generellt bara blir lite bättre hela tiden, jag lär mig hur färgen fungerar och hur man ska bära sig åt för att få det som man vill :)

2010-01-06 @ 13:37:03
Postat av: Magister Fredag

Att wilhelmina slater också har känslor!

2010-01-06 @ 15:37:14
Postat av: Kavaljer Tisdag

@ Magister Fredag

Fast det var ju din Betty-DVD-box som berättade det.

2010-01-06 @ 23:34:00
URL: http://petope.blogsome.com
Postat av: Herr Söndag

Att Bioware gör grymt bra spel. Visst Tjaaaa och Lekkit har sagt det förut men man kan ju faktiskt aldrig ta ett ord de säger för sanning.

2010-01-11 @ 00:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0