Plötsligt händer det!

Efter ett helt lov av passivitet från min sida återkommer jag slutligen och ska skriva 2010s första söndagsfråga. Nu gäller det bara att lyckas skriva klart innan klockan passerar tolvslaget. får se hur det blir med det. Vi börjar med:

Var vill du ha skakspjutet?

1/3

Mitt svar på den frågan blir: OMAE WA DARE DA?!? Det var den loliga frågan det. (Och där blev min klocka tolv prick. Fail.)

Vad tycker du om trenden med spikmattor?

2/3


Jag är personligen rätt glad i sagda trend och äger (sedan i julas) en egen spikmatta. Anser att mattorna hjälper bra och skulle lätt kunna somna på en om jag var trött nog.

Kommer du att studera någonting i år? (om ja:) Vad?

3/3

Jag kommer kanske studera Lingvistik. Men vi får se. Upp till bevis.


Rättvist nog hoppas jag. // Herr Söndag

Kommentarer
Postat av: Lekkit

1. Tänk ut ett bra ställe själv.



2. Inte.



3. Förhoppningsvis kommer jag läsa lite matte och historia.



@Herr Söndag: Du borde nog läsa lite mer lingvistik, eftersom du inte har full koll på hur man skriver saker och ting. För så vitt jag vet är lingvistik inte ett egennamn ortnamn eller en titel.

2010-01-11 @ 11:03:58
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Jedipojken

1. Samma svar som lekkit.



2. Nej



3. Musik som vanligt

2010-01-11 @ 21:28:54
Postat av: Kavaljer Tisdag

1. I tensta!



2. Har ingen direkt tycke om det som trend. Dock tyckte jag själv om det när jag prövade.



3. Haha jag slutar studera dans iår!

2010-01-11 @ 22:36:32
URL: http://petope.blogsome.com
Postat av: Fröken Lördag

1) Nej

2)Skeptisk till fenomenet och väldigt skeptisk till trenden

3) Ja, lite. Teckenspråk och Museer och lärande

2010-01-12 @ 09:27:57
Postat av: Wompa

1: Jag fattar inte :(



2: Det irriterar mig att det bygger på exakt samma princip som att skära sig (smärta utlöser endorfiner) men att det ena är socialt accepterat och inte det andra. Dubbelmoral från samhället!



3: Jag går ju på gymnasiet jag. Studerar det som lärarna serverar.

2010-01-12 @ 19:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0