Frauga!

Imorgon ska jag förhoppningsvis få min nya dator. Det ska bli trevligt. Jag kommer också jobba från tolv på dagen till elva på natten. Detta är jag mindre taggad på men jag kommer nog ha det kul när jag väl är på plats. Kommer dock vara i ett behov av en rejäl matlåda. Vilket för oss till dagens fråga!
Vad äter du helst som matlåda?

Tar också gärna några små tips till matlådor eftersom jag börjat tröttna på att kasta ihop ris och ägg i brist på tid, fantasi och variation på ingredienser.
Haou!
// Herr Söndag

Kommentarer
Postat av: Kavaljer Tisdag

Tonfisk och pasta sallad fungerar bra.

Annars mat som går att göra i mängder typ köttfärssås, köttbullar osv. är väldigt bra att ha kvar i kylen för att bara koka pasta eller någoat annat till dem och ta med som matlåda.

2010-07-05 @ 09:56:33
URL: http://petope.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0