Svergie och Jobb

Hej alla glada!

Såg just att bloggen blivit mer än två år. Har inte tänkt på det fören nu.

Igår natt kom jag hem från London till Svergie. Det blir dock överaskande en väldigt kort visit för att jag har fått jobb! YEY. Synd bara att det startar så kort på att jag kommit hem.
Jag har fått jobb i en ny produktion av Romeo och Julia med Ballet Ireland (i Dublin). Det börjar redan 3 Augusti så jag är lite små stressad att hinna hitta boende. Men det löser sig. Jag har då jobb fram tills 12 december.

Men något jag märkte när jag väl kom hem till vackra svealand. Det är hur vackert landet är, och architekturen och folket på gatorna. Även om jag börjat hata den svenska (mer specifikt gnälliga) stockholms dialekten.

Vad är bäst och sämst med sverige?

http://www.propertyinvesting.net/cgi-script/csNews/image_upload/specialreports_2edb.Sweden%20Stockholm(1).jpg

Kramar / Kavaljer Tisdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0