Pokémon Black and White HYPE!!!

Hej alla glada!

Som det självklart inte har ungått någon av er så har det släppts mega nyheter kring nästa pokémon generation (gen5), så kallade spelen Pokémon Black and White.
De tre starters pokemonsen har visats! Som normalt så är det en Grass, en Fire och en Water starter.

Så frågan är:

Vilken av dessa tre pokemon skulle du vilja starta ditt äventyr i Pokémon Black/White med?



Jag skulle helt klart välja Eldgrisen! Man hör ju bara på namnet! ELDGRISEN! Hoppas han får vingar i sina evolutioner då skulle han vara så perfect. Flygande eldsprutande gris som är en pokémon!!!! Kan mitt liv bli bättre!

Kramar // Kavaljer Tisdag

Kommentarer
Postat av: Lekkit

Gräsormsfilifjonkor är helt min grej.

2010-05-18 @ 13:41:50
URL: http://lekkit.blogg.se/
Postat av: Herr Söndag

Kommer vänta tills jag sett vad de blir sedan men rent instinktivt är jag mest taggad på gräsormen.

2010-05-19 @ 15:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0