Sjuk

Hej allihopa, idag har börjat bli sjuk och tänker positivt att jag tillfrisknar imorn.
Men jag har börjat inse att jag väldigt bra på att känna igen de första tecknen att jag håller på att bli förskyld.
Jag känner oftast i min hals en slags smak och förändring i texturen av gomen. Det känns som något har bränt upp något i slimhinnan som gör att det svider till då och då.

Vad för tecken uppkommer på dig när du håller på att bli sjuk?


Piture made by Rocket Grunt on Smogon.com

(bilden har ingen conection med frågan mer än att den är fin att se på, vilket är trevligt)

Kramar / Kavaljer Tisdag

Kommentarer
Postat av: Herr Söndag

Brukar känna mig tung i huvudet (ofta bihålorna).

2010-05-17 @ 00:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0