Team ???

Hej allihopa!
Har ni sett någon av Twilight filmerna, läst böckerna eller det räcker nog med att bara ha sätt på reklamerna om dem. Det finns två manliga karaktärer som älskas av den kvinnliga huvudkaraktären. Det har av fans uppstått olika lag ("Teams") för vem man tycker bäst om av de två männen. Det ända är att dom har blandat in kampen mellan varulvar och vampyrer in i relationen så det är också lite i vad man tycker bäst om där. Lite som mellan Pirater och Ninjas. Näe nu är klockan mycket och jag svammlar om något jag knappt vet något bara för att kunna ställa en dum fråga. Så nu kör vi på istället.

Team Edward eller Team Jacob?



För att vara lite udda skulle jag vilja säga Team Bella, men eftersom Bella är den karaktär som jag tycker sämst om i serien så fungerar inte det. Då får jag ge efter och enkelt säga: GO TEAM JACOB! Med one-liners som "We both know that I am the hottest of us." och en äckligt vältränad kropp och väldigt sötsnyggt utseende så måste man bara välja varulven före vampyren.

Kramar allihopa, flyttar nu ut från min lägenhet i Dublin om några timmar och vet inte när jag har tillgång till internet igen! Tills dess, puss och kram! / Kavaljer Tisdag

Kommentarer
Postat av: Lekkit

Varken eller. Däremot är Edward så pass sämst, så att måste jag välja blir det ju helt klart Jacob. Även om Twilight-ulvarna är fett sämst, är han ju dessutom varulv.

2010-11-02 @ 09:46:58
URL: http://lekkit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0