Månadens mest Episka fråga!

Hej allihop!
nu är det kul att det är jag som är bakom ratten igen. För nu har det hänt mycket.

Bl.a. så har jag under helgen blivit världens mest "Vidriga" människa.
Jag kom tvåa i en pokamon tunering.
Och till sist så har jag skrivit det mest episka kommentaren/drömmen på vår blogg hitils. (enligt min mening)
Ialla fall så vet jag att det är den längsta som skrivits (hittils).
Den är under "drömmar" och är den tjocka klumpen långt ner.

image109

Men nu kommer den mest EPISKA FRÅGAN EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
























- < Hej *3* jeH > -





























Vad är din favorit maträtt?

Jag personligen skulle nog säga att Pasta med tomassås går aldrig fel.

Ta taa... // Kavaljer Tisdag

Kommentarer
Postat av: Kapten Torsdag

"Går aldrig fel"? Sluta vara så vidrig.

Min favvoriträtt är min mormors oxrullader med stekt potatis.

2008-01-29 @ 19:27:24
Postat av: Fröken Lördag

tandoori kyckling med ris, greenpeace (och, Ja det stavas så!), bananer och jordnötter.
Annars är spenat och feta- eller getost paj väldans gott.
Lika så mammas grekiska biffar med saker i ugn.

Mums!

2008-01-29 @ 20:45:41
URL: http://todaysquestion.blogg.se
Postat av: Herr Måndag

Antingen min fars Köttfärssås tillsammans med spagetti eller min mors slumpartade grönsaksgrytor som aldrig smakar likadant.

Episkt!

2008-01-29 @ 21:13:23
Postat av: Tjaaaa

Håller med Kapten Torsdag, du måste vara den vidrigaste människan i hela världen. Mitt svar på frågan är potatisgratäng med oxfilé och bearnaisesås.

2008-01-29 @ 21:24:06
Postat av: Tjaaaa

Oh, alla typ har sagt goda saker! Men ja tror att jag svarar... thaigryta med ris, ladag tillsammans med fam collmar! Det är ja sugen på just nu iaf!

2008-01-30 @ 00:09:46
Postat av: FRÖKEN ONSDAG!!!!

Orka att den där tjaaaa hela tiden använder min dator! lägger MASSA bajs på den!!! Slembarn!!! >.

2008-01-30 @ 00:15:28
Postat av: Kapten Torsdag

Så här på kvällskvisten där jag befinner mig nu är nog ett glas filmjölk med en klick honung det allra bästa.

2008-01-30 @ 04:50:40
Postat av: Anonym

Din mamma!

2008-02-25 @ 16:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0