Avslut av Today's Question

Hej allihopa.
Som ni kanske märkt så har det blivit färre och färre som skriver kontinuerligt här på bloggen. Eller stort sett så har det bara varit jag det senaste halvåret, med några få undantag, mestadels av Herr Söndag.
Så jag tänkte att jag nu efter mitt megainlägg om Melodifestivalen (som vi varje år har kommenterat sen vi fått chansen) att jag avslutar nu, rundar av helt enkelt, innan jag också börjar bli för dålig/inkonsekvent på att skriva frågor.

Så vad har hänt under den här tiden sen vi började?
Hur länge höll vi på? Ja om den här frågan kommer upp när det är tänkt så har bloggen hållit på i 3 år 3 månader och 19 dagar.

Första inlägget gjordes av Herr Torsdag (2007-11-29) som frågade: Vilket cd/vinyl-omslag är snyggast respektive fulast? Den fick 8 kommentarer redan då och sen var vi igång.

Minnesvärda inlägg:

Men nu kommer Today's Questions sista fråga någonsin:

Vilken fråga genom hela Today's Questions historia har varit mest minnesvärd?


Den här frågan är den jag är mest stolt över som blogginlägg, som fråga och som jag valt ut som det jag tycker är den bästa frågan i Today's Question. Ego boost (hihi). Men det har funnits så otroligt många, och den här är den jag minns bäst. Vilken minns du bäst?

Målet med bloggen var att vi var 7 personer som skrev en fråga per dag i veckan. Där av Today's Question (eftersom namnet "Dagens fråga" var tydligen upptaget). Men folk har hoppat av som skrivare och nya har tilldelats deras dagar. Dock har vi under långtid varit utan ett komplett 7 personer team. Men den har ändå rullat på väldigt bra, fram tills nu. Men jag, veteranen som var med från början till slut, vill ta tillfället i akt och tacka alla som har på ett eller annat sätt bidragit till den här bloggen.
Tack till Simon, Stina, Erik som var med från början och höll god standard med att skriva frågor och kommentera över större delen av bloggen.
Tack till Estrid, Amanda, Björn som också var med i början när allt startade.
Tack till Anton, Mikael, Axel som bidrog aktivt från tidigt stadium och senare blev frågeställare själva.
Tack till Ketil som varit en av de som svarat på flest frågor om man jämfört med hur få frågor han faktis skrev (dvs endast den veckan han hjackade bloggen och skrev frågor åt folk i stället)
Tack till Vanda, Aiman, Andreas, Leo, Isak, Micke, Elias och alla andra som skrivit något på bloggen. Jag har säkert glömt en massa (kommentera det bara så kan jag rätta till det).

Nu tackar jag för mig och önskar eder alla en otroligt underbar framtid.

/ Kavaljer Tisdag

Today's Question |    2007-11-29 @ 16:59:27 - 2011-03-18 @ 03:05:05

Kommentarer
Postat av: Peter/Joe

<3

2011-03-18 @ 13:54:40
Postat av: Korterik

Många nostalgiska inlägg att välja bland. Jag anser nog dock att Estrids urlackning på Mikael är bland det mest minnesvärda. Eventuellt min drömfråga, men det är kanske mest för att det var jag som ställde den.

2011-03-19 @ 11:26:44
Postat av: Mikael

Många fantastiska frågor har det varit men anser även jag att Estrids dampinlägg är så fruktansvärt bra att inget annat kan slå det. Att Simons helt fantastiska kommentar även finns med i det inlägget gör ju inte saken sämre.

2011-04-10 @ 20:11:04
Postat av: Simon

Håller med om det som tidigare skrivits. Om jag kommer på något ännu bättre så säger jag till. Estrids Mikael-hats-fråga är i sig underbar och mitt svar på den är nog bland det bästa jag skrivit. Asbra.

2011-04-10 @ 23:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0